У суботу виступав на EduCamp — освітній конференції про Інтернет і новітні медіа для студентів. Розповідав про блоги взагалі і про різне ставлення авторів до власного блога — як блог із цікавого хобі може перетворитися на важкий обов’язок.
Презентацію можна звантажити.
EduCamp проходив у Педагогічному універі Драгоманова, хоча спочатку була домовленість із Уніерситетом Шевченка про червоний корпус, але за тиждень до події Універ раптово відмовив організаторам — добре, що встигли швидко знайти нове приміщення. Але у лабіринтах педагогічного університету знайти потрібне приміщення було важко.
На Кемпі я був зранку у суботу. На той момент було зареєстровано біля 300 учасників. Гарний результат, бо зазвичай на подіях «для студентів» бракує саме студентів. Хоча коли я питав слухачів, хто тут є студентом, то виявилося, що тільки половина присутніх. У аудиторію, де я виступав, набилося людей 50, хоча розрахована вона на меншу кількість — стояли у проходах і зазирали крізь двері.
Дякую Ярославу Ажнюку за запрошення виступити і за організацію конференції.
Про рекламу у банкоматах Привата
Після свого виступу затримався недовго, але встиг поспілкуватися із Сергієм Даниленком із УМХ/Fine Web. Сергій розповів цікавинку — вони зараз пропонують рекламу у банкоматах ПриватБанку з таргетингом по даним пластикових карток. Кількість контактів у мережі банкоматів Привата — 1,5 мільйони на день. Після введення пін-коду можна показати дуже таргетовану рекламу, бо банк знає про тебе майже все — стать, доходи, місце проживання, історію транзакцій, тощо (за картками інших банків можливий тільки географічний таргетинг по місцю знаходження банкомата). Наприклад, можна показати рекламу нерухомості у Євпаторії тим, хто має N грошей на рахунку і за останні кілька років розплачувався в Євпаторії; або демонструвати рекламу авіаліній тим, хто за останні півроку платив за кордоном. Рекламодавець може замовити не тільки перегляди, але й анкети, запропонувати користувачу залишити номер мобільного, щоб потім зателефонував дилер. У такій інтерактивній кампанії можна оплачувати лише кінцеві дії — наприклад, покупки зроблені після дзвінка дилера. Цікава можливість, проте консервативні керівники маркетингових департаментів зі скрипом погоджуються пробувати новий канал комунікації. Може, вас така штука зацікавить.
В Европе такая услуга была бы вероятно всего незаконна с точки зрения законодательства о конфиденциальности и использования персональных данных.