Где деньги в интернетах? Презентация с IDCEE и Блогфеста. #idcee #msbf

Месяц назад я выступал на Investor Day Central and Eastern Europe 2011 с докладом “Current Internet trends: where is money?”. При чем, я узнал в понедельник днем, что надо будет выступать в среду около 16.00. Несмотря на сжатые сроки подготовки, выступление получилось хорошим. Его лучше слушать, так как на слайдах не все очевидно (например, сейчас НЕ стоит начинать разработку игр для мобильных платформ), но для истории все-таки опубликую:

С этим же докладом уже на украинском и в расширенном варианте мы выступали на открытии Microsoft Blogfest 2011 вместе с Дмитрием Шимкивым, гендиректором «Майкрософт Украина»:

Посмотреть украинский вариант на Docs.com

3 Comments

  1. Дякую за презентацію, Максоне. А розкажи, будь-ласка, хоча б у двох словах, чому зараз не варто починати розробку ігор для мобільних платформ?

  2. Ярославе, ринок мобільних ігор на iOS/Android дуже насичений. Прообитися в топ і заробити гроші може тільки досвідчений колектив з хорошими інветсиціями на розробку та просування. І все одно це буде чималий ризик, бо прибуток з продажу може не перекрити витрат. Додатковий ризик — великі видавці та розробники можуть зробити клон, і маючи більше ресурсів та інші апи у рейтингу, розкрутять новостворений клон до вищих позицій.

  3. Дякую за відповідь. Наскільки мені відомо, при випуску клона в App Store можна подати скаргу і його забанять. Щодо Android — думаю там все не так просто. Що стосується виходу в топ — дійсно, новачкам на ринку власними силами це зробити буде дуже непросто. Врятувати зможе тільки геніальний продукт. Але ж більшість видавців (включаючи всім відому Chillingo, яка займається просуванням Angry Birds) з радістю беруться за просування хороших ігор за відсоток від продаж.До речі, ось інтерв’ю з розробником-одинаком зі Львова, який зробив гру, домовився про просування з Chillingo і цієї осені (тобто зовсім недавно) дуже успішно вивів її на Apple market: http://flashgameblogs.ru/blog/about/685.htmlФінансовими результатами розробник поки-що не ділився, але судячи з того, що гра певний час висіла в топ-10 ігрових додатків в App Store (а можливо зараз висить, я не перевіряв) — там повинна бути щонайменше п’ятизначна цифра.

Добавить комментарий для Iaroslav Fedorak Отменить ответ